SELAMAT DATANG

Hanya Allah yang tahu seronoknya saya dapat berkongsi ilmu dengan tuan/puan semua.

Izinkan saya perkenalkan diri saya. Saya Muhammad Zhafir Hilmi Bin Mohd Nusi asal Machang, Kelantan. Siswa guru Institut Pendidikan Guru di Terengganu

Dan juga saya dealer Public Gold. Saya ingin membantu seramai mungkin mendapat manfaat dengan emas. Sekarang saya sudah membantu hampir 100 orang penyimpan emas di bawah bimbingan saya

Saya berhasrat nak bantu sehingga 100,000 rakyat Malaysia untuk celik emas dan kaya dengan emas. Amin. 

Di page ini saya banyak berkongsi mengenai emas, kewangan dan kesihatan. Matlamat saya hanya satu, iaitu nak bersama-sama kaya dunia dan akhirat. 

Selain page ini, saya ada satu channel telegram yang berkisar tentang kewangan & emas.

Channel Telegram

https://t.me/notaemashilmi

Itu saja pengenalan diri saya yang tak seberapa. Sila wasap saya https://api.whatsapp.com/send?phone=60179576805&text=Emas%20 jika perlukan apa-apa bantuan mengenai emas. 

Terima kasih.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

10 Kelebihan Simpanan Emas atau Perak Melalui GAP/SAP